Vår i luften

Idag var jag och mamma och pappa ute på en förmiddags-promenad till affären och det var så varmt o skönt så. Jag låg och små-slumrade och myste i vagnen. I affären fick man minsann beröm för att man var fin på bilden i tidningen, hihi, beröm kan man aldrig få nog av. Hemma igen fick jag premiär-prova min lite tunnare (vilket också innebär att den är lättare att röra sig i, gillar inte alls min vinter-overall) Geggamoja-overall som moster Cecilia fyndade innan jag föddes. Den var lagom att ha på sig för att vara ute i trädgården en sån fin dag som denna.

Premiär i Geggamoja-overallsingen

Övrigt som har hänt idag är att pappa har ”lagat” bilen som hade lite vajsing med bromsarna. Annars har det mest varit ute-vistelse och mys och bus och ätande och sovande och sånt… Ni vet, vardags-sysslor…

Min pyjamas är så god så god så

2 svar so far »

  1. 1

    CiliaH said,

    Sötaste lille Vilde! Vad fin du blev i overallen. Moster lovar att hålla ögonen öppna för fynd även i fortsättningen 🙂

    Puss på er alla

  2. 2

    Mie och Milo said,

    Det är livsfarligt att skicka ut mostar på rean! 😉 Jättsöt och det ska bli roligt att få se lillVilde imorgon!

    Kram från Mie och Milo


Comment RSS · TrackBack URI

Lämna en kommentar